riatasaus.reismee.nl

Bicheno

Zondag 18 febr. Gisteren avond toen het al donker was hoorde ik de pinguïns. Ik met de zaklantaarn, die er speciaal voor aanwezig was, naar buiten. Wel een video gemaakt om het geluid vast te leggen, maar ik heb ze niet gezien. Vanochtend werd ik pas wakker toen het al licht was en ik heb ze niet meer gehoord of gezien. Omdat er vanmiddag regen voorspeld is ben ik op tijd vertrokken om een wandeling langs de kust te maken. Om Bicheno heen, over een leuk pad. Soms over de rotsen, dan weer kleine paadjes tussen de struiken en over strandjes. En steeds maar weer die branding, die op de rotsen slaat. Het blijft een mooi gezicht. Ook weer bramen geplukt. Aan het einde van het misschien 3 km lange pad was ook nog een blow hole. Daar spuit het water met veel kracht tussen de rotsen door. Toen hielt het pad op en kwam ik in een villawijk terecht. Via de de Lookout Rock terug door het “centrum” van Bicheno naar mijn huis. Toch 3 uur onderweg geweest. En toen begon het inderdaad te regenen. Niet hard, maar het trok wel helemaal dicht. Ik had eerst nog bedacht ‘s middags een eind naar het noorden te rijden en via de bergen weer terug, maar dat leek me met dit weer geen goed idee. Daarom de rest van de dag, lekker lui gedaan. Foto’s op Dropbox gezet en lekker zitten lezen. Moet tenslotte ook genieten van mijn mooie onderkomens.

Reacties

Reacties

Annemarie

Precies, een dagje rust moet kunnen, des temeer zin heb je morgen weer!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!