riatasaus.reismee.nl

Erskine Falls en Cora Lynn Cascade

Vrijdag 23 febr. Vanochtend weer ontbijt op het balkon met nog vier andere gasten. Het regende, maar het was niet koud. Daarna met de auto vertrokken om naar de 8 km verder gelegen Erskine Falls te rijden. Vanaf de parkeerplaats moest je nog 200 m allemaal trappen af om onderaan de waterval te komen. Mijn Nederlandse medegasten waren er ook. Het was een sprookjesachtig gezicht daar beneden. Erg mooi met al die boomvarens in zo’n tropisch bos. Dit was natuurlijk geen erg lange wandeling en ik wilde nog wel wat meer. Halverwege terug met de auto was een picknickplaats en van daaruit kon je naar de Cora Lynn Cascade (2 km). Het was een mooi pad dat langzaam naar beneden liep. Ik kwam op de heenweg in totaal vier mensen tegen. Later werd het smaller met wat trapjes tot bij het water. Schitterende plek om even koffie te maken en te genieten. Er was verder niemand. Na een half uurtje ben ik weer terug gegaan en toen liepen er ineens 2 jongens achter me. Bleken het twee Nederlandse broers te zijn die in Schagen op school gezeten en in Tuitjenhorn gewoond hadden. Ze waren iets jonger dan mijn kinderen, dus net niet bij ze in de klas gezeten. Wat is de wereld toch klein. Samen opgelopen tot de parkeerplaats en ongemerkt ben je al pratende dan zo weer terug. Toen had ik nog een hele middag. Eerst maar eens aan de boulevard gekeken wat er voor eettentjes waren. Ik kon geen besluit nemen en had ook nog geen honger. Dus ben ik eerst het strand afgelopen tot aan de monding van de Erskine River. Volgens de kaart is het een brede stroming in de oceaan en kun je er niet verder. Het was echter nog maar een zielig stroompje dat je eventueel zo over kon steken. Ik ben langs de rivier terug gelopen en kwam al gauw bij een leuk eethuisje. Ik snap niet veel van wat er allemaal op die menukaarten staat en heb advies gevraagd aan een leuke jongen die wel op Viktor leek. Ik wilde in ieder geval iets met groente. Hij adviseerde me iets met “kale” dat ook nog lekker voedzaam was. Kreeg ik een bord met toast, ei, avocado en veel groente dat op rauwe boerenkool leek. Pijnboompitten en een lekker sausje maakte het compleet. Het was heerlijk. Later opgezocht en het was inderdaad boerenkool ha ha. ‘s Avonds nog een wandelingetje gemaakt naar Teddy’s Outlook. Er zouden Kangaroos en koala’s te zien zijn. Helaas, niet gezien, alleen een kat. Hopelijk vinden jullie mijn verhalen niet te langdradig worden. Het is voor mijzelf ook een manier om bij te houden wat ik allemaal beleefd heb. Het is zo veel dat je het niet allemaal onthouden kunt. Allemaal bedankt voor de reacties en tot morgen. Dan ga ik weer verder naar het westen.

Reacties

Reacties

Atie

Het is heel leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt Ria. Ga maar lekker door met schrijven en vooral genieten. Fijne dag en ik blijf je volgen. Groetjes

Ria

Nee, joh, leuk, we beleven het allemaal mee en genieten ervan!! Kijk altijd uit naar je volgende verhaal en foto's. Geniet maar lekker, dan genieten wij mee!!

Rita

Leuk die ontmoeting met die jongens. Gezellig om je verhalen te lezen en je zo te kunnen volgen. Groetjes uit een zonnig maar koud Leusden.

José

Helemaal niet langdradig ... ik lees ze met veel plezier.
Geniet maar lekker verder

Arnold

Helemaal niet langdradig zus. Het is gewoon zo mooi te lezen wat je allemaal meemaakt. Geniet er van en laat het ons weten.

Diana

Je verhalen zijn leuk om te lezen. En als je straks weer thuis bent heb je een mooi verslag van je reis. Geniet nog lekker...hier is het heel koud !!

Yvonne

Ik vind het heel leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt, ga vooral zo door! Dikke kus uit Schagen

Annemarie

Elke keer weer leul re lezen wat je allemaal doet en ontmoet!!
H.groet
Annemarie

Gerry

Leuk hoor, die verhalen! Je maakt wat mee tenminste! Je ontmoet veel leuke mensen zo te lezen! Ik blijf fan ha Ha!

Wil

Het is juist heel leuk om die verhalen te lezen! Mij verveelt het in ieder geval niet.Boerenkool en jongens uit Tuitjenhorn dat verzin je toch niet! Ga maar lekker door zo,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!