riatasaus.reismee.nl

Rawnsley Park wandelingen

Vrijdag 9 maart. Vanochtend om 7:20 uur vertrokken voor de wandelingen. Eerst naar Pines Cove via het Alison Saddle. Over een bergkam naar een soort grot. Daarna afgedaald door en pine bos. In het begin loop ik nog in de schaduw. De zon komt net op en het is half bewolkt. De markering is meestal goed, maar je moet wel uitkijken, want er lopen heel veel Kangaroo paadjes. Elke 200 m staat er een paaltje met daarop het aantal km dat je nog te gaan hebt. Dus verdwalen kun je niet echt en ik heb natuurlijk Maps.me, waar deze hele route op staat. Dan kom ik bij Kangaroo Gap Lookout. Daar op een bankje koffie gemaakt, want ook hier zijn geen koffietentjes. Toen besloten om ook nog de Glem Corner route te volgen. Een mooi paadje langs de bergflank. Op het laagste punt tussen twee bergen door naar de andere kant van de berg en terug tot aan het caravan park. Daar kom ik zowaar een hele Australische familie tegen die hier een weekend zijn. Het schijnt maandag een of andere feestdag te zijn, dus een lang weekend. Al pratende loop ik met ze mee en let daardoor niet op. Ineens ben ik weer bij Kangaroo Gap Lookout. Nou ja, het was gezellig. Dus maar weer terug en via de receptie, waar ik gemeld heb dat ik weer terug ben, naar mijn cabin. 4 uur onderweg geweest. Het was inmiddels weer aardig warm geworden, maar ik had het meeste last van de vliegen, die als maar om je hoofd zoemen. Die mensen hadden een netje om over hun hoed en gezicht te doen. Had ik eerder moeten weten. Toni zij gisteren nog dat het lijkt of alle Australiërs naar je zwaaien, maar dan jagen ze de vliegen weg. Onderweg weer veel foto’s van de vergezichten gemaakt. Het was een heerlijke wandeling.

Reacties

Reacties

Nelly Sir-Poland

Wat een kangaroe,s, levend of dood!!!!!
Leuke verslagen en goed dat je tegen dit hitte kunt.
Geniet nog even , groeten Nelly

Atie

Wat weer een mooie verhalen, leuk om je zo te volgen. Ik wens je voor maandag alvast een goede reis terug. Dit weekend nogal druk i.v.m. verjaardag. We zien elkaar weer met de wandelingen. Doeg, groetjes atie

Wil

Ik heb zeker genoten van je verhalen en je foto's!Wat is het snel gegaan!Zal wel even wennen zijn aan de temperaturen hier,alhoewel het alweer een stuk aangenamer is als vorige week! Geniet nog maar even van de laatste dagen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!