riatasaus.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal en welkom op mijn reislog!

Ja, het gaat weer gebeuren. Ik heb een reisje geboekt naar Tasmanië en de zuidkust van Australië.

Op vrijdag 2 februari 2018 ga ik eerst naar Melbourne. Na 2 dagen vlieg ik naar Tasmanië en ga daar ongeveer 3 weken rondrijden met overnachtingen in B&B's of huisjes. Daarna ga ik terug naar Melbourne en stap in mijn volgende auto om in 2 weken naar Adelaïde te rijden. Op 13 maart hoop ik weer veilig thuis te komen.

Vanaf dan zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

En voor nu allemaal fijne Kerstdagen en een gelukkig en gezond nieuw jaar.

Groetjes,

Ria

Reacties

Reacties

Tjitta

Wat een ontzettend leuk vooruitzichtvoor, Ria!

Ria van Leeuwen-Glas

Wat weer stoer van je!! En het is er natuurlijk lekker warm! Doe je goed, Ria!!

Ria van Leeuwen-Glas

En voor jou natuurlijk ook hele fijne feestdagen en een heel mooi 2018!!

Tineke

Deze reis lijkt nog ver weg, eerst Kerst en jaarwisseling, dan nog sneeuw happen in Overijssel en dan nog een paar weken !!!
Ga lekker genieten van deze prachtige natuurreis en leuk dat we via de mail en foto's weer mogen reizen en genieten.

Aletta van Domburg-Reinold

Een mooi perspektief voor het nieuwe jaar; Heel veel plezier ook met de voorbereidingen c.q. het toeleven naar de vertrekdatum !

Maar eerst fijne kerstdagen en `einen guten Rutsch`/ 2018 !

Ook Thomas laat hartelijk groeten !

Rita

Gaat al weer opschieten, lekker de kou ontvluchten! Goede voorbereidingen en plak vooral veel labels op je koffer

José

Wat een heerlijk vooruitzicht

Bert

Prima plan. Geniet ze en we gaan je op de voet volgen.

Gert

Dat doet u goed.

Gerry de Wilde

Leuk hoor Ria! Ik wil je graag volgen op deze unieke reis!
Groetjes Gerry

Arnols

Heel veel plezier zus daar aan de andere kant van de wereld. Ik ga volgen wat je allemaal onderneemt. Geniet van dat mooie land.

Nelly Sier-Poland

We gaan je weer volgen , net als je vorige reis.
Veilige reiskilometers toegewenst, Albert en Nelly

Mieke Verwer

Hey Ria ..fijn je zo te kunnen volgen! Ik vind het echt stoer dat je dit doet. Balen van je pootje... maar je red je ook mindere kook omstandigheden. Jij weet van alles iets lekkers te maken!
Ik wens je nog een bijzonder mooie reis toe! Geniet en deel het graag met je. Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!