riatasaus.reismee.nl

Laatste verslag

Maandag 12 maart. Vanuit Hongkong mijn laatste verhaaltje. Gisteren ochtend vroeg een lange wandeling gemaakt van uit mijn appartement door het Mount George Conservation Park. Een gedeelte van de Heysen Trail gelopen. Dat is een langeafstand wandeling van 1200 km en het begin ervan heb ik deze week bij Flinders Station gezien. Ook een stuk van de Women Pioneer Trail gelopen. Ik was hier in de Adelaides Hills, ongeveer 20 km van Adelaide. Ik had eerst het plan de stad nog in te gaan, maar het zou er 30 graden worden en hier in de heuvels 25. Dus ben ik ‘s middags maar naar Stirling gereden en heb daar wat gegeten. Daarna mijn koffer gepakt voor de thuisreis. Ik moest vanochtend om 5 uur weg om op tijd op het vliegveld te zijn. Het voordeel is dan dat het verkeer erg rustig is. Na een lange afdaling de auto ingeleverd en toen begon het lange wachten. Tijdens de eerste vlucht had ik een gezellige buurvrouw uit Hongkong. Het vliegveld van Hongkong is heel groot. Een grote hal van ongeveer een kilometer lang en vier zijtakken van elk 500 m. Dus ik kan nog een eindje wandelen vandaag.
Nogmaals allemaal bedankt voor jullie meeleven en wie weet komt er nog een keer een vervolg ergens anders vandaan.

Reacties

Reacties

Gerry

Ja een tiet van komen en een tiet van gaan! Bedankt voor al je mooie verhalen en weer welkom in Nederland!

Rita

Goede thuisvlucht

Annemarie

Bedankt voor al je mooie reisbeschrijvingen en foto's. Het was heel leuk je zo te volgen
Ik zie je weer "gewoon" tijdens een nederlandse wandeling. Goede reis!!!

Monique

Ria veilige terugreis. Bedankt voor de mooie reisverslagen

Atie

Het was heel fijn om je zo te volgen tijdens je reis, je hebt het geweldig gedaan in je ééntje. Welkom thuis in een regenachtig Holland.

Nelly Sier-Poland

Was weer leuk om met je mee te reizen.
Thuis weer bij komen van al je indrukken, aldaar op gedaan.
We spreken elkaar gauw weer,

groeten Nelly

Yvonne

Welkom thuis! Inmiddels al lekker boerenkool met worst gegeten :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!