riatasaus.reismee.nl

Naar Tasmanië

Daar zit ik dan met een verstuikte enkel in Tasmanië. Dat is verschrikkelijk balen. Vanochtend ging ik, voordat de Skybus om 10 uur zou komen, nog een rondje om lopen. Op 200 m voor ik weer terug was struikelde ik en verzwikte mijn enkel. Waarschijnlijk over een putje. Mijn enkel werd meteen erg dik, dus dat was foute boel. Verder gestrompeld want ik moest met die bus mee. Geprobeerd te koelen met een flesje koud water en zo veel mogelijk met het pootje omhoog. Kortom, de hele dag moeilijk gelopen en het ging steeds meer zeer doen. Op het vliegveld maar een tube arnica zalf gekocht. Moest natuurlijk ook weer in een plastic zakje voor de security.  De vlucht naar Tasmanië was maar ruim een uur en ik heb wel genoten van het mooie uitzicht. Het was wel wat bewolkter af en toe en ik heb Melbourne niet meer zien liggen, omdat ik rechts in het vliegtuig zat. Misschien op de terugweg?  Op het vliegveld van Hobart mijn auto opgehaald. Een Kia Rosa met nog geen 8000 km op de teller. Omdat het reisbureau doorgegeven had dat ik allergisch voor huisstof ben, kreeg ik een bijna nieuwe auto. Top. Gelukkig ging autorijden wel goed met mijn zere pootje. Ja, het is mijn rechter en die heb je in een automaat alleen maar nodig. Om ongeveer 17 uur aangekomen bij Brightwater B&B ten zuiden van Hobart. Links rijden was weer even wennen, maar het ging goed, ook dankzij de TomTom. Ik heb hier een mooi onderkomen met uitzicht op de North West Bay en de keuze uit drie soorten ontbijt (continentaal, Aziatisch en  Aussie). Ik ben hier drie nachten, dus ik kan ze allemaal uitproberen. Aangezien ik geen zin meer had uit eten te gaan heb ik wat bij de supermarkt gehaald. Kan hier niet echt koken maar er is wel een keukentje met magnetron. Na het eten nog even buiten geweest en wat foto’s gemaakt. Inmiddels is het donker en ga ik zo mijn hemelbed maar eens opzoeken. Bedankt voor alle leuke reacties. 

Reacties

Reacties

Rita

Jammer van je enkel. Goed inzwachtelen. Mooi uitzicht op Tasmanië. Vanuit het vliegtuig
groetjes

Tineke

Ha Ria, das pech voor jou!!! Hoop dat je snel weer wat kan lopen en langzaam aan maar weer opbouwen en je stokken maar zoveel mogelijk gebruiken!
auto en B& B ziet er aan de buitenkant goed uit.
Nog last van Jetlag??? Liefs uit Ede

Lous

Wat vervelend Ria! Goed intapen en rustig aan! Maar vooral blijven genieten van het fraaie Tasmanie!

Gert

Dat is balen. Hopelijk gaat het gauw beter en kunnen we weer veel wandelen. Genieten

Wil

Jeetje Ria, dat is niet fijn!?Je zal het dus echt even rustig aan moeten doen, anders duurt het nog langer! Hopelijk geneest het snel.Sterkte!

Arnold

Succes met het zere pootje. Zal wat ongemak geven. Met behulp van Arnica kan het best snel genezen. Succes en sterkte.

Nelly Ser-Poland

Ria, jammer van je voet. Goed strak verbinden, dan kun je er wel mee lopen.
Je blijft 3 nachten hier, dus even aan zien en relaxen!!!
Mooie tuinen in Melbourne en de temperaturen,jippie!!!!
Ondanks de pech ( voet ), geniet!!!!

Adriënne

We genieten van je reisverslagen en foto's.Je zet ons aan het werk door de kaart erbij te pakken,en dan zie je de afstanden.Geniet en hou je haaks ,ondanks je mankement.

Monique

Tjee Ria wat balen van je pootje, maar wat vindt ik je stoer dat je dit onderneemt. Geniet ervan. Dikke knuffel

Ria

Inderdaad balen, Ria, maar misschien kun je juist nu door dit ongemak iets anders leuks meemaken/doen. Ziet er mooi uit, je tijdelijke onderkomen!! Veel plezier!!!

Diana

Wat een vervelend ongemak met je verstuikte enkel. Knap dat je toch nog auto kon rijden en in ieder geval op je eerste bestemming op Tasmanië bent aangekomen. Kan je in ieder geval even rustig aan doen. Ook al zou je dat liever niet willen.
?

Gerry

Dat is balen zeg zo'n verstuikte enkel! Gaat het al beter met het pootje? Geniet ondanks dit gedoe van al het moois om je heen! Ik geniet van je blog.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!