riatasaus.reismee.nl

Geen internet

Hallo allemaal. Jullie hebben even niets gehoord want ik had geen internet in Lake St.Claire. Ik ben nu op weg naar de westkust van Tasmanië en dat is allemaal nog al afgelegen. Ben nu even in Queenstown en heb een slechte WiFi. Vandaar dit korte verhaal. Het gaat goed met mijn pootje. Gisteren 6 uur door de bush gelopen. Ik schrijf iedere dag mijn belevenissen op en jullie houden ze tegoed. Hopelijk heb ik vrijdag weer verbinding met de buitenwereld. Tot dan.

Reacties

Reacties

Paula

Fijn dat het weer beter gaat met je enkel. Mooie fotot's. Lekker genieten hoor.

Jose

Gelukkig dat het lopen weer beter gaat. Geniet van de rust.
Je bent alweer een week onderweg
Wat vliegt de tijd

Wil

Succes en rustig aan hè! 6 uur door de bush lopen ...... dan gaat het dus wel goed met je enkel!?

Atie Brak

Hallo Ria, eindelijk bericht van mij. Wat een mooie verhalen, foto's. Stoer hoor van je. Jammer van je verstuikte enkel, maar je gaat gewoon door. Veel plezier, goede reis en ik blijf je volgen. Het was hier behoorlijk koud van de week. Dinsdag met de groep 12 km. gelopen! Doeg, groetjes

Magda

Hallo Ria, Eindelijk een reaktie van mij, je blog is steeds als spam bij me binnengekomen en dat had ik nu pas in de gaten. Wel hoorde ik steeds van de andere wandelaars je verhalen. Maar ik ben blij dat ik het nu zelf kan lezen. Prachtige verhalen, ik ga het nu goed in de gaten houden. Sterkte met je pootje, wij genieten hier van alle successen van de schaatsers op de spelen. Alle goud tot nu toe voor ons. Nog veel plezier daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!